
Tak. Aplikacja będzie sama przypominała o zrobieniu inspekcji stanu pojazdu, zgodnie z ustawionym harmonogramem wiadomości. Można to skonfigurować w ustawieniach aplikacji i stworzyć wiele harmonogramów na raz.
Tak, ale tylko dla użytkowników pojazdów. Osoby o wyższym poziomie dostępu nie muszą robić zdjęć.
Nie, ta funkcja jest zablokowana i kierowca musi zrobić aktualne zdjęcia pojazdu żeby przejść dalej.
Tak, podobnie jak w przypadku protokołu zdawczo-odbiorczego, na samym końcu autor podpisuje się palcem na ekranie.
Tak. W ramach modułu Inspekcje kierowcy mogą zgłaszać zarówno usterki techniczne jak i uszkodzenia. Każda usterka otrzymuje status “Nowa” i trafia do zbiorczej ewidencji usterek floty oraz do kartoteki pojazdu.
Wystarczy uruchomić aplikację Navifleet Manager, a następnie kliknąć przycisk “Zgłoś uszkodzenie”. Aplikacja poprosi o podanie opisu, oznaczenie uszkodzonych elementów oraz dodanie zdjęć. Zgłoszone uszkodzenie trafia do ewidencji szkód oraz kartoteki pojazdu w aplikacji przeglądarkowej (komputerowej).